majasebbas.blogg.se

Läääääxooor

Tjooo❤
Nu sitter jag och gör maaassa läxor det är typ de jag ska göra i kväll. :(
Idag så har jag varit i skolan konstigt va!? Vi hade håltimma idag på idrotten för våran lärare va typ sjuk eller hon var iallafall inte där haha. :) Efter håltimman så hade vi lunch så det blev väldigt lång rast där eftersom vi hade håltimma och sen direkt lunch och det var ju jätte bra!!!
Annars har vi typ bara haft vanliga lektioner och det kanske inte är så kul att jag pratar om.

Förlåt ifall jag inte bloggade igår men jag kom hem så sent från stallet och dansen så jag han tyvärr inte jag ska bli bättre på att blogga.
Vi får se ifall jag och Maja lägger upp någon video snart! ;)
En header ska också komma snart men Märta (som ska hjälpa oss) har varit sjuk så hon har inte kunnat hjälpa oss.

Jepp de va nog allt jag ville säga men vi hörs // Ebba❤❤❤

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: