majasebbas.blogg.se

Plugga, plugga, plugga -.-

Tjollahopp! ❤
Ja, varför har jag inte bloggat?
Jo det är för att det händer inget roligt i mitt liv just nu! Haha det är samma varje dag dag: först går jag upp, sminkar mig och äter frukost.
Sen sätter jag på mig kläder, borstar tänderna och går till skolan!
I skolan har vi lektioner (nähä?)
Efter skolan pluggar jag typ hela kvällen och sen går jag och lägger mig! Haha roligt liv jag har bara plugg hela tiden...

Men idag har jag studiedag och gissa vad jag ska göra då? Plugga... Har matteprov på fredag så det måste jag plugga till det! -.-
Men imon då ska jag göra roliga saker så då blir det bloggning! :)
Men nu ska jag dyka ner i matteboken...
Hoppas att ni som också har studiedag har en roligare dag än vad jag har..
Hejda// M

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Denise
skriven :

Jag har också studiedag idag men jag måste också plugga.Jag ska ha ett historiaprov imon:/